Regulamin sklepu internetowego Mom’s Care Hencz Toys

Ogólne

  1. Regulamin sklepu ważny od 25.05.2018 do odwołania.
  2. Sklep internetowy Mom’s Care Hencz Toys jest sklepem firmowym producenta zabawek Hencz Toys F.P.H. zarejestrowanego w Łodzi pod adresem Cyprysowa 23A, 91-365 Łódź o numerze NIP 7260029866.
  3. Przypadki nieopisane w regulaminie obydwie strony zobowiązują się do rozstrzygania polubownie w oparciu o przepisy obowiązujące w Polsce.
  4. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich punktów niniejszego regulaminu.

Zamawianie

  1. Zamówienia w sklepie Mom’s Care Hencz Toys można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny internetowej www.hencztoys.pl.
  2. Warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest:
  3. 1. podanie prawidłowych danych w formularzu kontaktowym (imię i nazwisko, adres pocztowy, telefon kontaktowy, adres e-mail)
  4. 2. wskazanie zamawianych towarów
  5. 3. sprecyzowanie formy płatności
  6. 4. sprecyzowanie formy dostawy
  7. 3. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji.
  8. 4. Sklep Mom’s Care zobowiązuje się do używania pozyskanych danych adresowych tylko i wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia.

Realizacja

1. Kupujący informowani są o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas rejestracji e-mail.

2. Realizacja zamówienia trwa do 2 dni roboczych.

3. W przypadku niedostępności któregoś z produktów sklep Mom’s Care Hencz Toys zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia. Zaś o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Dostawa

1. Sklep Mom’s Care Hencz Toys realizuje zlecenia za pomocą Poczty Polskiej, DPD oraz InPost w przypadku zamówień krajowych oraz firmy UPS i GLS w przypadku zamówień zagranicznych.

2. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę.

3. W przypadku zamówień krajowych koszt wysyłki doliczany jest do zamówienia i podany w wysłanym potwierdzeniu zamówienia.

4. Koszt wysyłki za granicę wyliczany jest indywidualnie przez pracowników sklepu po złożeniu zamówienia. Zależy od kraju docelowego, rozmiaru i wagi zabawek.

5. Czas realizacji dostawy zależny jest od wybranej formy dostawy i określony w regulaminie firmy ją realizującej.

6. Mom’s Care Hencz Toys nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizowaniu przesyłki przez firmę dostawczą.

7. Przy zamówieniu powyżej 150 zł dostarczamy zabawki bezpłatnie przez firmę DPD.

8. Jeśli klient nie dokonał odbioru wysłanego zamówienia zwracaną kwotę pomniejszamy o koszt dostawy oraz koszt zwrotu zależny od dostawcy.

Płatność

  1. Stosowane formy płatności:
  2. 1. płatność przelewem na konto firmy:
  3. Bank Zachodni WBK S.A., Łódź ul. Adwokacka 2
  4. 74 1090 2705 0000 0001 0915 2910
  5. 2. płatność elektroniczna za pośrednictwem firmy Przelewy24
  6. 3. płatność za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD
  7. 4. płatność gotówką w siedzibie firmy
  8. 5. płatność elektroniczna za pośrednictwem PayPall
  9. 2. W przypadku płatności elektronicznych rozliczenie jest automatycznie księgowane. W przypadku tradycyjnego przelewu dopiero po wpłynięciu środków na rachunek bankowy.
  10. 3. Sklep nie realizuje zamówienia dopóki jego płatność nie zostanie zaksięgowana. Wyjątkiem są zamówienia z wybraną formą płatności „za pobraniem”.

Reklamacje i zwroty

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta w okresie 2 lat.
  2. Reklamowany produkt Hencz Toys zobowiązuje się naprawić lub wymienić na pełnowartościowy.
  3. W przypadku reklamacji koszty wysyłki pokrywa Hencz Toys.
  4. Reklamacje można składać pocztą elektroniczną na email: info@hencztoys.pl lub listownie na adres: Hencz Toys, ul. Cyprysowa 23a, 91-365 Łódź.
  5. Reklamacja powinna zawierać szeroki opis zaistniałej usterki wraz z historią jej wykrycia. Zalecamy dołączenie zdjęcia wykazującego wadę produktu.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych.
  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna, przesyłając w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie ma 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) na odesłanie towaru do sklepu. Można również uczynić to razem.
  8. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, sprawnym, opakowanie nie może być zniszczone.
  9. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa kupujący. Sprzedający natomiast ma obowiązek zwrócić kwotę zakupu samego towaru, bez kosztów wysyłki.

Polityka prywatności

  1. Firma Hencz Toys FPH jest administratorem danych osobowych zbieranych przez sklep Mom’s Care w celu realizacji zamówienia.
  2. Osobą odpowiedzialną za administrowania danymi osobowymi jest Agnieszka Hencz.
  3. Firma Hencz Toys FPH nie udostępnia swojej bazy danych podmiotom zewnętrznym.
  4. W przypadku zaznaczenia odpowiedniego pola podczas rejestracji użytkownik sklepu wyraża zgodę na otrzymywanie newsletteru.
  5. Każdy klient sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych.
  6. Sklep podłączony jest pod mechanizmy statystyk Google Analytics.
  7. Sklep korzysta z plików Cookies.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów