Hencz Toys

Ogólne

  1. Regulamin sklepu ważny od 21.11.2017 do odwołania.
  2. Sklep internetowy Mom’s Care Hencz Toys jest sklepem firmowym producenta zabawek Hencz Toys F.P.H. zarejestrowanego w Łodzi pod adresem Cyprysowa 23A, 91-365 Łódź o numerze NIP 7260029866.
  3. Przypadki nieopisane w regulaminie obydwie strony zobowiązują się do rozstrzygania polubownie w oparciu o przepisy obowiązujące w Polsce.
  4. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich punktów niniejszego regulaminu.

Zamawianie

  1. Zamówienia w sklepie Mom’s Care Hencz Toys można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny internetowej www.hencztoys.pl.
  2. Warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest:
    1. podanie prawidłowych danych w formularzu kontaktowym (imię i nazwisko, adres pocztowy, telefon kontaktowy, adres e-mail)
    2. wskazanie zamawianych towarów
    3. sprecyzowanie formy płatności
    4. sprecyzowanie formy dostawy
  3. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji.
  4. Sklep Mom’s Care zobowiązuje się do używania pozyskanych danych adresowych tylko i wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia.

Realizacja

  1. Kupujący informowani są o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas rejestracji e-mail.
  2. Realizacja zamówienia trwa do 2 dni roboczych.
  3. W przypadku niedostępności któregoś z produktów sklep Mom’s Care Hencz Toys zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia. Zaś o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Dostawa

  1. Sklep Mom’s Care Hencz Toys realizuje zlecenia za pomocą Poczty Polskiej, DPD oraz InPost w przypadku zamówień krajowych oraz firmy UPS i GLS w przypadku zamówień zagranicznych.
  2. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę.
  3. W przypadku zamówień krajowych koszt wysyłki doliczany jest do zamówienia i podany w wysłanym potwierdzeniu zamówienia.
  4. Koszt wysyłki za granicę wyliczany jest indywidualnie przez pracowników sklepu po złożeniu zamówienia. Zależy od kraju docelowego, rozmiaru i wagi zabawek.
  5. Czas realizacji dostawy zależny jest od wybranej formy dostawy i określony w regulaminie firmy ją realizującej.
  6. Mom’s Care Hencz Toys nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizowaniu przesyłki przez firmę dostawczą.
  7. Przy zamówieniu powyżej 150 zł dostarczamy zabawki bezpłatnie przez firmę DPD.
  8. Jeśli klient nie dokonał odbioru wysłanego zamówienia zwracaną kwotę pomniejszamy o koszt dostawy oraz koszt zwrotu zależny od dostawcy.

Płatność

  1. Stosowane formy płatności:
    1. płatność przelewem na konto firmy:
      Bank Zachodni WBK S.A., Łódź ul. Adwokacka 2
      74 1090 2705 0000 0001 0915 2910
    2. płatność elektroniczna za pośrednictwem firmy Przelewy24
    3. płatność za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD
    4. płatność gotówką w siedzibie firmy
    5. płatność elektroniczna za pośrednictwem PayPall
  2. W przypadku płatności elektronicznych rozliczenie jest automatycznie księgowane. W przypadku tradycyjnego przelewu dopiero po wpłynięciu środków na rachunek bankowy.
  3. Sklep nie realizuje zamówienia dopóki jego płatność nie zostanie zaksięgowana. Wyjątkiem są zamówienia z wybraną formą płatności „za pobraniem”.

Reklamacje i zwroty

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta w okresie 2 lat.
  2. Reklamowany produkt Hencz Toys zobowiązuje się naprawić lub wymienić na pełnowartościowy.
  3. W przypadku reklamacji koszty wysyłki pokrywa Hencz Toys.
  4. Reklamacje można składać pocztą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres: Hencz Toys, ul. Cyprysowa 23a, 91-365 Łódź.
  5. Reklamacja powinna zawierać szeroki opis zaistniałej usterki wraz z historią jej wykrycia. Zalecamy dołączenie zdjęcia wykazującego wadę produktu.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych.
  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna, przesyłając w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie ma 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) na odesłanie towaru do sklepu. Można również uczynić to razem.
  8. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, sprawnym, opakowanie nie może być zniszczone.
  9. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa kupujący. Sprzedający natomiast ma obowiązek zwrócić kwotę zakupu samego towaru, bez kosztów wysyłki.
Odwiedź nasz kanał YouTube